23 Mart 2012 Cuma

Burger House - Tepe Prime / Ankara

Burger house special burger
Nereyedeyse "sıcak bir yaz günü" diyebileceğimiz bir havada tutup da kebap türevi ağır birşeyler yemek pek keyifli olmaz diye düşünüyorum. Ondan dolayı bugün daha önce denemediğim bir yere gitmeye karar verdim. Adı, "Burger House". Büyük kapılarının ardında, ferah tasarımı olan bir mekan. Ben ortamını beğendim. Menüsü diğer "burger dükkanları" gibi sadece burger üzerine değil. Sucuklu yumurtadan, English breakfast'a, kırmızı et çeşitlerinden, tatlılara - az çeşit de olsa - bir çok şey bulmak mümkün.
Burgerlere gelince; kırmızı etli burgerler, 140 gr (14.5 - 21.5 TL) ve 180 gr(19.5 - 23.5 TL) olarak ikiye ayrılmış. Tavuk etli burgerlerse sadece 140 gr.(13 - 17.5 TL). Burada diğer yerlere göre farklı çeşit bulduğumu söyleyemem. Dana bacon'lı, cornrelish'li burger'i dışarı çıktığınızda herhangi bir ortalama üstü burgercide yiyebilirim diye düşünüyorum.
Ben, (yukarıda fotoğrafta gördüğümüz) Burger House Special Burger denemeyi tercih ettim. Eti nasıl pişmiş istediğimle pek ilgilenmediler, iyi pişmiş geldi. Burger ekmeğini kızartıp öyle servis ediyorlar. Ama bunun da bir eksi yönü var; yemek zorlaşıyor :) Genel olarak tadını beğendim. Burger yanında baharatlı patates kızartması garnitür olarak geliyor. Ne çok az, ne çok fazla, tam kararında.
İki eksik yönü belirtmeliyim:
1. Efes bira isteyince, "malesef kalmadı" cevabını almam. (bir müessesede bu cevabı almayı sevmiyorum)
2. Ketçap, mayonez koymak için, ufak seramik ya da cam tabak vermek yerine "adi" plastik kap vermeleri.

Genel olarak fiyata baktığınızda, Günaydın Burger'le ya da Burger Story'yle kıyaslayınca sanki çok az da olsa yüksek gibi (1-2 TL) geldi. Ama Tepe Prime'a gidersem, Burger King yerine Burger House'a gitmenin daha keyifli bir yemek tecrübesi yaşatağını düşünüyorum.

Burger House
Tepe Prime C Blok C02
Tel: (312) 287 30 42 - (312) 287 30 43
Instead of using ads, I am having you mine for crypto currency to support this site. Here are your stats:

You can start or stop at anytime but please wait for some accepted hashes before you do.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder