10 Nisan 2012 Salı

Bolu Mangal Keyfi - Balgat / Ankara

Son 1 senedir çok revaçta olan "kilo ile et" konsepti, Balgat'ta çok yaygın. Yanyana bir çok işletme bulmak mümkün. Bunlardan biri de Bolu Mangal Keyfi.

Burada ilk gözünüze çarpan şey, arabayla geldiyseniz, park sıkıntısı olmaması. Görevli gelip arabanızı ufak bir ücret karşılığında alıyor (ben bu sefer 3 TL verdim).
Siparişiniz hızlıca alınıyor. Köfte, tavuk şiş, tavuk kanat, adana, çorba, salata, piyaz gibi seçenekleriniz var.
Diğer gittiğim kilo ile köftecilerde, çorba, piyaz gibi seçeneklere rastlamadım.
Minimum sipariş verebileceğiniz miktar, 250 gr.
Öğlen yemeklerinde çorba içmeyi sevdiğim için çorba söyledim. Günün çorbası ezogelin'di. Yarım porsiyon söyleyebiliyorsunuz. Yarım porsiyonu bile bana bir çok yerin tam porsiyonu gibi gözüktü. Çorbanın kıvamı ve tadı güzeldi. Çorba sonrasında 250 gr köfte, 250 gr tavuk şiş ve salata sipariş verdik. 2 kişinin doyması için gayet makul rakamlar. Siparişi verdikten yaklaşık 5 dk sonra köftemiz geldi. Biraz yağlı ve baharatlı olması yanında tadını beğeniyorum. Ondan yaklaşık 4-5 dk sonra da tavuk şiş geldi. Özel yağlı bir sosla yapıldığından dolayı tavuklar da lezzetli oluyor ama bir konuda uyarmam gerekiyor. Burası dahil bir çok yer, tavukları pişmeden ızgaradan alıyor. Dolayısıyla bazı yerleri çiğ kalmış olabiliyor. Çok kurutulmadan biraz daha pişirilmesini tembih etmek isteyebilirsiniz.
Gelelim fiyatlara:
1 kg köfte: 32 TL
1 kg tavuk: 23 TL
1 lt ayran: 3 TL
Çorba: 3 TL
Biz iki kişi toplam 21TL hesap ödedik.
Hızlı bir öğlen yemeği için gidilebilir bir mekan.

Bolu Mangal Keyfi
Ceyhun Atıf Kansu Cad.  No:72  Balgat/Ankara
Tel: (312) 285 22 77 - (312) 287 66 22
Instead of using ads, I am having you mine for crypto currency to support this site. Here are your stats:

You can start or stop at anytime but please wait for some accepted hashes before you do.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder