6 Nisan 2012 Cuma

Çukurağa Sofrası - Emek / Ankara

Dün akşam müthiş bir spordan sonra karnımın gurultusunu bastırmam gerekiyordu. Öğlen de kebap yemiş olmama rağmen, hızımı alamadım ve soluğu Çukurağa Sofrasında aldım. Çukurağa Sofrası, günün her saatinde dolu. Bunun sebebini az sonra fotoğraflardan da anlayabileceksiniz. Şunu açık yüreklilikle söyleyebilirim ki, menüdeki herşey çok leziz. Adana kebabından, yaprak kebabına, tavuk şişinden beytisine. Siparişinizi verirken, içli köfte geliyor.
İçli köfte
İçli köftenin kabuğu biraz yumuşak ve kalın. Köftesi de biraz yağlı gibi ama lezzetli. İçliyi bitirmeye yakın inanılmaz bir ikram sizi bekliyor. Haydari, çilekli salata, turşu, ezme, patlıcan söğürme, bulgur pilavı, közlenmiş sarımsak.
Patlıcan söğürme, salata, haydari, ezme, turşu, bulgur pilavı ikramı
Zaten bu kadarı yemeniz bile doymanız için yeterli. Biz yemeyi biraz fazla sevdiğimiz için tavuk şiş, beyti ve menekşe kebabı sipariş verdik. Tavuk şiş, farklı, yağlı bir sosla yapılıyor. Bir çok yerde tavuk şiş yedim ama buradaki gibi yapanını henüz görmedim.
Tavuk şiş
Yediğimiz beytinin levaşı biraz fazla kalın gibiydi. Ben şahsen genel olarak beytiyi fazla tercih etmem. Ondan dolayı yorumu sadece fotoğrafa bırakıyorum.
Beyti
Menekşe kebabı ise bir harika. Tavuk etiyle, kuyruk yağının harika birleşiminden oluşan, görüntü itibariyle adana kebaba benzeyen bir "şey". Bu da diğer kebaplar gibi biraz yağlı ama, tadı inanılmaz. Buraya gelirseniz, kesinlikle denemeniz gereken şeylerden biri.
Menekşe kebabı
Henüz herşey bitmedi. Yemeğinizi bitirdikten sonra dondurmalı irmik helvası ikram ediliyor. Gününe göre kıvamı biraz değişiklik gösteriyor ama kötü olduğuna henüz rastlamadım. Tabi tatlı yanında gelen çay / kahve ikramlarının da ardı arkası kesilmiyor. Bu gittiğimde yeme fırsatı bulamadım ama, siz giderseniz "Yaprak Kebabı"nı da denemelisiniz. Yemeklerin büyüsüne kendimi kaptırdığımdan, fiyatları almayı unutmuşum :) Bu sefer hepsini beraber yazacağım.
Toplamda verdiğimi siparişin içeriği;
1 Tavuk Şiş
1 Beyti
1 Menekşe Kebabı
2 İçli Köfte
1 Yayık Ayran
1 Kapalı Ayran
Ödediğimiz miktar: 52 TL

Bence böylesine bir yemek şöleni için bu fiyat gayet makul. Çukurağa Sofrası, benim Ankara'daki en sevdiğim kebapçı olmaya devam ediyor.

Çukurağa Sofrası
Bosna Hersek Cad. No: 22/C Emek - Ankara
Tel: (312) 223 09 63 - (312) 223 09 64
Instead of using ads, I am having you mine for crypto currency to support this site. Here are your stats:

You can start or stop at anytime but please wait for some accepted hashes before you do.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder