5 Nisan 2012 Perşembe

Kyma - Bilkent / Ankara

Bu öğlen, güneşli ve sıcak havanın tadını çıkarabileğim bir yere gitmek istedim. Bunun için Bilkent Center'daki Ankuva'ya geldim. Hızlıca yemek yiyebileceğim bir yer olması gerektiği için Kyma'ya oturdum. Saat 12:10'u geçirmeye başladığınız zaman, Ankuva'daki diğer restorantlar gibi burası da kalabalıklaşmaya başlıyor ve hava durumuna göre, bahçede yer bulma şansınız azalıyor. Mönü, içerik yönünden çok zengin. Ben tercihimi mercimek çorbası ve tavuk kulbastıdan yana kullandım. Yemek öncesinde zeytinyağlı baharatlı domates ikram ediliyor. Leziz bir iştah açıcı.
Mercimek çorbası
Mercimek çorbası(5.9 TL) biraz kıvamlı, tadını beğeniyorum.
Ispanak yatağında tavuk külbastı
Tavuk külbastı (17.9 TL) ıspanaklı bir garnitürle sunuluyor. Tadı hem güzel, hem de hafif. Eğer hem daha çabuk hem de daha dolu bir yemek isterseniz, "Usta Tabağı"(23.4 TL) tam size göre.
Usta tabağı
Kyma'daki ustaların yaptığı, kırmızı ve beyaz et yemeklerinden seçerek, kendi tabağınızı kendiniz oluşturabilirsiniz. Öğlen vakitlerinde hizmet nispeten biraz yavaş olmasına rağmen benim Ankuva'daki favori yerim Kyma.

Güncelleme:
Kyma'nın burgerleri de denemeye değer. Klasik hamburger sipariş verdim.
Hamburger - 18.50 TL
Burger ekmeği ve eti güzel. Eskiden yeşillik yerine, kuzu kulağı ikram ediliyordu. En son gidişimde, bu ikramı göremedim. Patates kızartması, ezme, jalapeno biber turşusu ve cacık benzeri soslarla servis ediliyor. Fiyatı, lezzetine göre iyi. Tercih edilebilir.


Kyma
Bilkent Plaza, Ankuva AVM No: 30, Bilkent / Ankara
Tel: (312) 266 53 73 - (312) 266 68 88
Instead of using ads, I am having you mine for crypto currency to support this site. Here are your stats:

You can start or stop at anytime but please wait for some accepted hashes before you do.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder